Friday, April 8, 2011

AL-FATIHAH to MOHD NAIM BIN ZAKARIA

firstly , al-fatihah kepada mohd naim bin zakaria yang telah pergi buat selama lamaya pada 6/04/2011 10.25 p.m . ya allah ampunkan dosa dia , dosa antara aku dan dia , dosa antara dia keluarga dia , dia dan semua kawan-kawan dia . semoga keluarga arwah tabah apa yg dah terjadi . amin~

ya allah mcm mane nie ? before this his was leave me sbb kteorang break up but i still can accept what was happend but now his leave me again FOREVER ! mmg dah lame kteorng break up but i never say i didn't love him again . the prove is after we are break up i never found any guys yang i suka .

1st dapat tahu dia meninggal norly dgn atikah bagi tahu . ya allah aku tak tahu nak cakap ape nie . nie BETUL ke TAK ?? jangan lahh main2 . aku try tabahkan hati please jgn nangis tp tak boleh but still bole control fuhh !! legaa .. then malam tu ya allah susahnye nak tidur sampai pkol 4 pagi tak tidur lagi nie berat gila kepala . ya allah kenapa nie ? mcm mane dia kat sane ya allah ? last2 aku pejam mata sambil baca al-fatihah untuk dia sampai tertidur . alhamdulillah boleh tidur .

esoknye aku bangun awal daripada biasa then siap2 nak pergi rumah dia . dalam 12 lbih faris datang ambil aku . after dah sampai ruma dia ya allah !! dia dah kebumi . mcm mane nie tak sempat jumpa dia . tp tapelah aku dengan faris pergi aje ruma dia then dengar cerita2 yang membe2 dia ckp . ya allah kenapa manusia nie kejam sangat sampai nak guna black magic ?? dah lahh dia tu mmg sakit lepas tu kau tambah kan lagi sakit dia tu . ape sehh ?? kalau sakit hati pon jangan lah sampai mcm tu . dia pon ade family , kawan2 yg syg dia okay . bukan aku tak redha tp aku tahu nie mmg takdir dia tp kau tu manusia lah bukan kuasa kau nak hukum org . semua manusia buat salah benda kat dunia boleh seatle lah braii . kat sini aku doakan kau SERI balik ke pangkal jalan lah . allah tu maha kuasa bukan kau .

ayah arwah ade tunjuk gambar perempuan tu tapi aku tak dapat tengok sbb bdak2 laki dah ramai kerumun kat situ tak kan aku nak pergi rempuh kan ? then aku nampak ayah dia simpan gambar tu dalam kocek . aku doakan bukak kan pintu hati ayah dia jangan lah buat mcm ape SERI buat . biar lah kita jangan jadi mcm dia . doakan dia dapat pembalasan yang setimpal ajelah . then cousin dia keluarkan gambar2 lame dia ape yang aku sempat tengok aku tengok ajelah . dah lame kat situ org pon aku tengok ramai dah balik tp aku tunggu ram dgn epit datang . diorang salam then terus balik aku pon balik . mase nak gerak tu ingat nak pergi kubur dia kat sg.tengkorak tp tak tahu jalan . cari punya cari tak jumpa . faris cakap tapelah kita pergi next time , aku ikot jee ..

agak terkilan lah sbb semuanya tak sempat . itulah takdir kalau takde jodoh dari awal lagi tak kan ade sbb semua nie dah tertulis . nak buat mcm mane kan kita kena redha . apa yang aku nak ckp kat sini apa yang berlaku pasti ade hikmahnya dan siap kan diri dari segi mental dan fizikal nak hadapi semua nie . mmg aku pon tak siap dari semua segi nie but i'll try to be strong !  walaupun aku tak kuat mane tapi depan org aku cuba untuk chill :) .

haa lupa nak cakap mase kat ruma arwah mcm ade nampak gf dia . tapi tak sure . hope dia tabah lahh okay :) and family dia kawan2 dia hope tabah jgk dan same2 kita doa rohnya dicucuri rahmat . amin ~

dalam ingatan : MOHD NAIM BIN ZAKARIA
4/08/1989 - 6/04/2011
10.25 p.m
 
AL-FATIHAH..

always remember you,
nuramalina athirah

dah bace SILA LIKE lah ye ;)

0 sudah comment . anda bila ??:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...