Thursday, May 5, 2011

petua putihkan ketiak



aku nie sebenarnya tade keje . so kalau aku rase aku nak share aku share aje tak kira ape . so aku nak share petua putihkan ketiak . ketiak aku pon tade lah hitam . ape salahnye nak cantikan ketiak idak ? hahaa AKU MEMANG TADE KEJE . pasal ketiak pon aku nak tulis heee
petua nie pon aku nampak kat satu blog nie ;)

bersih tak ? kalau jeles tu buatlah yee

cara-cara :

1. Apa yang anda perlukan adalah sedikit kapur sireh dan sebiji limau nipis.

2. Campurkan kapur dengan perahan limau nipis hingga sebati dalam satu bekas atau piring.

3. Lepas tu, sapukan campuran tadi kat kawasan ketiak anda. Biarkannya lebih kurang dalam 15 minit.

4. Lakukannya selepas mandi tau.

5. Sebaik-baiknya, anda amalkan selama 1 minggu yer.


Selamat Mencuba!


p.s: Bila ketiak dah putih nanti, jangan dok asyik nak tayang kat umum jer plak! :)




dah bace SILA LIKE lah ye ;)

0 sudah comment . anda bila ??:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...