Thursday, March 11, 2010

hate !

aku benci kau !aku benci kau !aku benci kau !aku benci kau !aku benci kau !aku benci kau ! sape lagi ntah yg dye saok kat ms ntah . bodo la kau nie .tade otak betol lah . cakap jek lebih lah kau nie tapi haprak pon tade . suke kan saketkan ati owag ?? mmg tade otak lah . BENCI _ _ _ _ ! cakap mmg suke gune lutut .ape seyh comen camtu kat bdk _ _ _ _ mane tah . amboi !! sdap chat2 manis2 yek . fuh !! sjuk jek bace an . bagus2 , go on naiem .. ta kesa pon lah . i LOVE IT ! lepas nie kau nak buat ape pon buatt la aku da tak heran , da  ta nak amek tawu . penat nak jage kau nie , ckp pon tak gune lah tak jalan . lastly , nanti mcm tu jagk . ok fine ! its up to you la . choose your ways own lah . malas nak amek tawu !

dah bace SILA LIKE lah ye ;)

0 sudah comment . anda bila ??:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...