Tuesday, April 19, 2011

i dream for him last night

OMG ! semalam aku mimpi dia . sedih tapi kelakar . mimpi kiteorang pergi kursus kahwin and siap bagi nama anak lagi (masa dalam kereta) . ape sehh mimpi nie ? then mase tgh kursus tu semua dapat bunga(entah ape2) . dia tanye kenapa tak dapat bunga ? aku jawab aku buang . tapi pelik dalam kelas tu semua orang bagi bunga tapi bukan kat partner masing2 . sebab tu aku buang bunga tu sbb sape tah bagi aku . tapi aku tak duduk sebelah dia orang lain sape tah perempuan tu tapi that girl tak cakap ,  muka dia pon tak nampak ;( *tak faham . haishh petunjuk ape nie ?? lepas tu terus masuk mimpi laen . hmm whatever lah . i'll always pray for u . hope u always happy there . semoga ditempatkan dgn orang2 yg beriman aminn ~ OHH I MISS YOU ! ;(
AL-FATIHA . . .
dah bace SILA LIKE lah ye ;)

0 sudah comment . anda bila ??:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...