Saturday, April 16, 2011

perjalanan interview uitm

fuhh ! lega kot dah lepas interview . 1st kene test drawing . mmg cuak gila kot . menggigil nak lukis hahhaah . masz , yana , ieka , kecoh sehh kat bilik drawing tadi heee . kiteorang kene lukis atas meja ade papan yang diikat dengan kain , then ade kotak domino , tempat duduk kerusi . hahha entah ape-ape aku lukis . kotak domino aku mcm haram tak jadi heee . lepas siap drawing kepochi nak amek gamba lukisan . btw , kiteorang dah buat yang terbaik ;) 1 jam je kot lukis agak singkat sehh mase tapi alhamdulillah sempat siap heee . then 20 minit kene sambung bentuk yang dia bagi jadikan lukisan hahaha . mula2 takde idea sehh . naseb masz bagi idea buat gunung , pisang , and kertas bergulung . thanks masz !
after test drawing kiteorang kene pergi bilik interview . dedo sehh haha . tak boleh blah kan ?? dia suro masuk sekali guss 4 orang and empat-empat orang budak AZITECH ;) 1st ieka , yana , aku last masz . tapi macam kejap kot cehh ngade2 nak lame . 1st dia  tanye nak cakap bi ke bm aku lahh ckp BM  hahha terbako eden cakap bi  . then dia suro cerita pasal background aku ?aku cakap lahh background bi cewahh leps tu terus bm hahaha . then aku ckp aku dari sekolah teknik azizah ambik course sebab minat dari kecik dimana saya nak belajar dari bawah pasal fesyen mengenai asas-asas nye . fesyen kenapa minat fesyen ? aku cakap aku nak buat something yang new yang berbeza supaya fesyen malaysia dikenali di peringkat intenational cewahh !! siapa desingner yang aku kenal ? rizman ruzaini , hatta dolmat , rizalman . desingner internatoinal , AKU JAWAB TAK PASTI  ! heheee . pasal jimmy choo , ape yang tawu pasal desingner dia ? cantik ofc , kualiti tinggi , desing yang berbeza and ape lagi tah aku membebel haha . konsep ape yang aku nak buat kalau dapat masuk RUNWAY ? konsep yang something defference biar orang nampak WOW contoh guna kan konsep yang berasaskan alam sekitar seperti air , udara dan tanah(idea nie aku tgok runway) tiba2 teringat tu yang aku cakap heee . guna konsep nie dengan menggunakan fabrik yang berasaskan konsep tuu walawehh aku jawab hahaha . dia tanya mane dapat sumber2 fesyen nie ? aku cakap aku nie suka layari internet so dari situ aku dapat sumber fesyen nie lahh hehehe . then intertaiment macam runway aku tengok and ape lagi aku membebel tak ingat jgk hahah . majalah ape yang aku selalu bace ofc INTREND ! lepas tu dia tanye pulak nama2 jahitan omg aku tak ingat aduhh tapi aku jawab jahitan silang pangkah , sembat susup and ape lagi entah aku tak ingat aku jawab . tu je kot dia tanye aku tak ingat heee
then dia tengok sijil2 aku , naseb aku naib pengerusi netball , dia angguk2 . dapat no berapa netball ? aku jawan no 3 mase KAT ( kejohanan antara teknik) . berapa sekolah teknik ade kat malaysia ? mampus aku tetiba pulak soalan tu . aku jawab SAYA TAK PASTI . lepas tu dia uji mate UJIAN WARNA . ade 4 gamba ade satu gamba tu aku tak dapat aku cakap aku ckp  macam gamba binatang . dia tanya binatang ape ? aku jawab DINOSOUR ! aku dengan dia sekali ketawe hahaha BERDEKAK ! lepas tu dia isi borang markah alamak tak persan lahh . takut sehh ! and tetiba dia cakap OKAY TERIMA KASIH . huh ?? tu aje ? kurang ajar dia tak tengok aku punya module hampehh ! nak cepat lahh tu . penat je aku bawak berat2 . 
dah habis tu aku keluar then nak keluar beg aku sangkot kat pintu then ade abg tu bukak kan cewahhh . tapi kurang aja budak2 TESL . lagi2 yang gemuk cakap TULAH BEG BESAR SANGAT . amboi nak aje aku tolak dia dah lahh ddk kat koridor . jatuh kau kurus hahaha . lepas tu aku turun then tggu masz interview . pehh lagi sekejap dia hahha naseb lahh . habis tu aku terus balik heeee ;)



dah bace SILA LIKE lah ye ;)

4 sudah comment . anda bila ??:

Azril Azmin said...

aku punya interview bapakk sekejap! dia tak berminat dengan aku kot, haha

nuramalina athirah said...

tawu tape . padahal aku baru turun . ehh tetiba kau dah turun . haihh !

nuramalina athirah said...

tape doa2 dapat :)

Azril Azmin said...

tau pun, redo jelah yee ama.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...