Friday, April 29, 2011

aku part time JPN




pagi tadi aku pergi JPN nak amek ic aku . patotnye dalam mase dua minggu boleh amek tapi dah sebulan lebih baru aku pargi ambil haha . okay first macam biasa lah kene ambil no. giliran kan . lepas tu aku keluar lah sebab lame lagi turn aku . hah lupa nak cakap adek aku pon pergi sebab dia nak buat ic *darjah 6 .

then tiba-tiba aku sorang apek nie tanye "ini mau buat ic masuk dalam amek no ke ?" aku dah "huhh ??"  "ye ye" aku jawab . ingat habis dah . lepas tu apek tu keluar then dia suro aku isikan borang dia ? okay fine aku dah mula pelik . dia cakap dia tak reti bace . aku pon cakap dengan dia "okay-okay tapi kat dalam" aku pon pergi masuk dalam sebab ade tempat untuk menulis , luar mane ade . naseb baik borang tu sikit kene tulis kalau tak patah jari jemari aku nie . but nevermind lah ape salah nye tolong kan ?? tapi aku macam nak tumbuk je ade muka sorang bro gemuk nie mase apek tu suruh isi borang dia tengok aku macam nak cakap PADAN MUKA . haishh pakkal je kau besau haha .

okay mase turn aku aku duduk lah kat kaunter 1 tiba-tiba ade amoi gemuk tanye aku "itu mane tempat ambil no ?" naseb baik tempat ambil no giliran sebelah aku je so aku tunjuk guna jari je "tuuu" . time aku duduk kat situ lah tukang jaga kaunter no giliran takde . haishhh . . .

haa tulah sebab nye aku cakap tadi aku part time kat JPN kejap . tak sampai satu hari pon haha . tapi tapelah tolong kan ??? tapi tadi memang rase macam pekerja haha ;) tade gaji pulak tu hehehehhh . . . dah bace SILA LIKE lah ye ;)

0 sudah comment . anda bila ??:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...