Friday, April 29, 2011

praktical driving

 okay forget it dialog kat atas tu ;)

okay hari nie aku pergi praktical driving setelah sekian lamenye aku tunggu sebab mega driving school ramai gila calon nye . aku teori awal bulan and akhir bulan baru aku buat praktical ?? geramm geramm . . .

okay fine cikgu tu agak garang and aku rase macam nak maki jee tapi okay lahh drive kat atas bukit aku okay  tapi mase first tu dia marah aku ? siap keluarkan rotan WTH ??! haishh bingit tak bingit ?? aku baru buat sehh . tapi kali kedua and seterusnya aku okay lah kat atas bukit tuu.

hah kat 3 penjuru tu aku pon okay jugak tapi ingat tak ingat lah . agak kurang pasti lah . but nevermind . . nie yang paling aku bengang gila babi mase belajar parking . dia ajar aku suro tengok kertas yang ikut turutan tu then yang no 13 aku tak faham *BOLEH TAK KAU JELASKAN ?? tapi dia suro aku bace and buat . ape kebongoknyee ?? agak lame lahh aku kat tempat parking tuu . CB betul ! 

lepas tu mase nak habis tu enjin asyik mati-mati jee sabab aku dah stress gilaa !! and si orang tua nie pon suka merajuk . asal aku buat salah dia cakap *buat lahh ape-ape , suka hati , malas nak ajar awak . (SAMBIL MUKA TOLEH KIRI) hakkk tuihh lah ! ingat aku terpujuk ke ? werkkkk !! (muntah taik !) time tu aku rase macam nak keluar kereta je tapi setan aku tak banyak haha sabar sabar ! HEI AKU BARU PEGANG STERENG OKAY ! so okay lahh tu tade lahh teruk sangat kot ;(

cikgu ape entah name dia aku pon tak nak tahu ;/ lepas tu boleh pulak rehat-rehat keluar kereta kejap . dalam hati aku CEPATLAH NAK BERHENTI MAKIN LAMBAT . haha ade satu part kelakar aku hilang pertimbangan mase nak turun bukit , hah amek kau berkuda kau dalam kereta . aku nak tergelak je mase tu tapi dah gelak pon hahhaha .

okay lepas dia suruh parking kat depan office tu aku dah lega sikit fuhh ! ingat kan suruh turun ade lagi yang pasal 5 perkara tu dia suruh buat . haishh cepat lahh arghh ! lepas 5 perkara tu ade lagi pulak sesi ceramah dalam kereta cinabeng betul lahh . aku ape lagi angguk angguk jelah haha . iyekan aje hahha ;/

tapi aku nak say thanks lah kat cikgu tu sebab sudi curah kan ilmu kat aku even aku macam nak maki dia .*serius ! tapi yang aku nak puji pasak dia nie *ceh tadi dah kutuk* dia nie kejap okay kejap macam sial . time okay tu biasa lahh okay . dia ajar pon okay lah 1/5 bintang*muka taik* by the way THANKS CIKGU !

lepas turun kereta aku call mak aku suruh amek tapi mak aku cakap tunggu bapak aku datang 730 WT ?? . sekarang baru pukul 7 *lebih kurang lah*  berejam seh aku tunggu sampai cikgu yang ade kat situ hampir semua tanye aku*naik rimas* tanye dduk mane ? siapa amek ? * macam csi pulak dah* then ade yang ajak tumpang ewww tak nak aku muka macam perogol hahah . then cikgu yang last sekali tu okay lah baik sikit tapi mintak FB ?? ewww . . . tapi okay lah dari mintak no fon WTH ??? kan kan . . . then berbual lah sikit-sikit . ceh mula-mula paggil aku nak bagi kertas padahal aku dah ade . gedikk je dia tu . second dia panggl lagi tu yang dia mintak fb . okay nevermind ;/

dalam 730 tu bapak aku sampai ~

dah bace SILA LIKE lah ye ;)

2 sudah comment . anda bila ??:

miss Elmo said...

sabar dear..mmg macam2 ragam cg ni..maybe sbb dyorg takot kalau2 kita bawak macam org giler,,nty dy maty sebelom ucap ape2 pade anak bini dy,,haha

nuramalina athirah said...

hahaha tapi kalau dia beragam aku lagi rase macam nak bawak macam gila haha . ank bini ?? ceh dalam kereta cakap kat fon sayang2 . geli aku hahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...