Saturday, April 23, 2011

jogging teratak


haishh bosan asyikk duduk ruma je . aku dah macam budak anti sosial dah terperap je kat rumah . so hari nie aku noly omas aenol and adib(tak kenal) pergi teratak nak jogging . NAK KURUS NIH ! lagi-lagi omas heehee . first pusing 2 , 3 round tapi tak lari pon hee . then lepas tu baru jog . nampak noly datang berhenti jap .(asyik berhenti jek) dia nak letak botol air kat motor omas lah ;)
tak tahu nak cerita apa nie . hah ! tadi mase tengah lari ade guys nie nak usha ain haha kelakar gila kott . mula-mula kat atas titi , yang ain pegi jog atas tu ! adehh aku takut terbobos je haha . then kitaorang ketawa-ketawa lahh . that guy tu tiba-tiba cakap 'bersuka ria ye??' huh ? terkezut aku tiba-tiba je kan haha . then dia cakap kat ain 'boleh join ??' hahah tergelak aku . ain ignore je bahaha . lepas tu kitaorang teruskan perjalanan sambil ketawa .
noly dah sampai so jog dengan dia pulak then main sit up and ape tah aku tak tawu nak sebut haha tapi macam-macam lahh . fuhh dah penat lepak DI TEPI PANTAI YANG INDAH(lagu) haha ain cakap JANGAN NAK TEPI PANTAI SANGAT ! wahaha mmg pon tasek je kot heee ;) syok berbual so kitaorang balik lahh . byebye teratak ~ balik naik kereta noly  ;) then sampai ruma aku terus online tanpa mandi huhu ~ esok pon nak pergi jog lagi so nantikan JOGGING TERATAK 2 bhahhaa . BUKAN JANJI TAPI PASTI ! (david teo) bye ! !
dah bace SILA LIKE lah ye ;)

0 sudah comment . anda bila ??:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...