Friday, May 6, 2011

Bosan dengan nama DANIA



DANIA DANIA DANIA
aku tak faham dengan drama melayu sekarang
asal watak utama je nak guna name DANIA 
memang lah sedap tapi tade nama lain ke?
tak bosan ke ?
tak fikir pasal penonton ke ?
nama je berkarya tapi otak sempit
kau kan berkarya so explore lah keluar dari kotak
(bak kate adlin aman ramli dalam AF)
gunakan pengetahuan kau supaya fikir dari semua segi aspek
aku nak kritik lebih aku bukannya macam pengkritik AF 
nak berkarya tu biarla dari A-Z
maksud aku terperinci PERFECT !
mmg takkan perfect tapi nak ke perfeck tu pon okat ape

contoh-contoh drama yang guna nama DANIA tapi drama yang aku tahu ajelah
  • awan dania
  • awan dania espress
  • tak ingat tajuk (sekarang kat tv3 pukul 7 isnin-khamis)


ha nie baru tiga tak termasuk yang lain 
yang aku and korang belum tengok or belum terbit kan lagi
DANIA ! DANIA ! DANIA ! 
BOSAN !






dah bace SILA LIKE lah ye ;)

0 sudah comment . anda bila ??:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...