Friday, May 6, 2011

HANCUR ! MUSNAH ! BERKECAI !


arghhhh hari nie keputusan UPU
aku punya excited and berdebar-debar nihh
6 mei pkol 12 ke atas baru boleh check

okay dah pukul 12 lebih aku pon klik lah link tuu
1st tak boleh maybe line busy sebab 1 malaysia kan check
aku guna lah explorer tika suggest
okay dapat masuk dah
aku tak check aku punya dulu
tapi atikah , adek , ju'e dengan nizam
atikah dapat utm pengurusan hartanah
adek dapat perhotelan
nizam dengan ju'e tak dapat

okay aku pulak
dedo baiii nak tekan
but teruskan perjalanan jugak
aku tekan sambil tutup mata huhu
bila bukak mate BAPAK AHHH
tak dapat baiiii ;(

hancur luluh hati 
impian berkecai
so good byee HATTA DOLMAT
kita tade jodoh HAHA
SEDIHH NYAAA . . .
macam mana nie ??
*pelamin anganku musnah

jeles sehh tengok budak-budak fesyen uitm
nak nanges sehh 
huaa huaa huaaa

tapi tapi boleh buat rayuan
tapi time nak choose course tade seni reka fesyen pon
hua huaaa *sebakku bertambah
rupanya course yg kene interview tade
sekali lagi HANCUR ! MUSNAH ! BERKECAI !
tape lahh aku dah tak terkata
aku pilih aje course perhotelan dengan pengurusatn teknologi pejabat
lantak lah aku malas nak fikir


 BLAH DENGAN PERASAAN BENGANG !
-,-


dah bace SILA LIKE lah ye ;)

0 sudah comment . anda bila ??:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...