Sunday, May 8, 2011

form 6 teknik JB

ohh tidak esok daftar form 6 kat teknik jb
nie betul-betul ke cobaan
macam tak percaya
ohh tidak baju sekolah again -,- ewww

dah la semua belum prepare
tadi baru terkial-kial nak cari baju sekolah
maklumlah lepas spm aku dah bungkus
dengan kasut hitam aku berhabuk
alat tulis adek aku dah borong
beg sekolah entah mane terselit
stokin &scaft dah buang
photostate tak buat lagi
keperluan hostel haprak takde
baju kurung &t-shirt longgar
COP PENGESAHAN PON BELUM Oii !

haa care tak semua takde ;)
esok aku tak tahu macam mane
redah ajelah kot

nie pon malam baru aku start2 kemas
baju kurung 5 *aku suka bawak baju kurung banyak
haa aku cari tudung hitam aku time nie lah tak jumpa alahai~

okay lah tu je kot setakat nie 
aku nak sambung kemas
byeee ~
*dengan perasaan sedihh


dah bace SILA LIKE lah ye ;)

0 sudah comment . anda bila ??:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...