Sunday, May 8, 2011

last day memblogger



GOOD BYE ! !
tu je aku boleh cakap
lepas nie tak dapat aku nak update blog
tak dapat nak tulis entry ape yang jadi seharian
lepas nie dapat post entry 
bila cuti balik ruma ajelah
sebab aku kene duduk hostel
sedihnya . . .

lepas tu tak dapat nak on FB
update status
share blog dekat fb
main like2 fb and blog
then block walking tgok blog orang
i'll miss this moments lah

so mybe nie last post aku
aku akan post bila aku dapat online
or balik online kat ruma
maklumlah form 6 longgar sikit
kalau nak bawak lappy boleh 
tapi kene mintak izin cikgu dulu
aku dengar lah budak2 nie cakap
so i'll see lah hee

so bye bye FB bye bye BLOG
saya akan rindu awak
bye bye kawan-kawan

LAST POST ;"(




dah bace SILA LIKE lah ye ;)

2 sudah comment . anda bila ??:

Unknown said...

jgn sedih2 la yunk

nuramalina athirah said...

sedih tak dapat upu ;(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...